INTREBARI FRECVENTE

1. Ce este incarcarea /  reincarcarea online?

2. De ce sa incarci / reincarci online?

3. Cum cumpar?

4. Ce este si cum primesc un cod de reincarcare?

5. Cat dureaza pana primesc codul de reincarcare prin email?

6. Ce fac daca nu am primit codul de reincarcare?

7. Factura pentru codul de reincarcare cum o primesc?

8. Cum activez codul de reincarcare primit prin email?

9. Este necesar sa introduc datele personale (sau ale firmei) ori de cate ori cumpar?

 

1. Ce este incarcarea /  reincarcarea online?

Incarcarea online este o modalitate sigura, rapida de a incarca cartela pre-platita cu ajutorul unui cod PIN de reincarcare care se obtine prin incarcare directa pe telefon (valabil deocamdata doar pentru operatorul Vodafone) sau prin email. Presupune detinerea unui card cu care se pot efectua plati online.

2. De ce sa incarci / reincarci online?

Este foarte comod sa stai acasa in fata calculatorului si sa dai cateva click-uri de mouse. Este sigur, totul are la baza sistemul de securitate 3d Secure, la fel de sigur ca un bancomat. Sistemul de securitate autentifica atat comerciantul cat si cumparatorul. Serviciul functioneaza 24 ore din 24, 7 zile pe saptamana.

3. Cum cumpar?

Alegi operatorul si valoarea de reincarcare, dupa care se apasa butonul Cumpara. Daca nu esti logat(a), trebuie sa te autentifici la pasul urmator. Daca nu ai un cont deja creat, poti sa-ti creezi un nou cont. Vei fi apoi redirectionat(a) catre pagina procesatorului de carduri unde vei introduce datele financiare ale cardului care nu sunt stocate de reincarcare-online.ro. Dupa confirmarea platii, vei primi prin email codul de reincarcare, sau direct pe telefonul mobil daca este incarcare directa.

4. Ce este si cum primesc un cod de reincarcare?

Un cod de reincarcare (PIN) este un sir format din mai multe cifre. Acesta poate fi primit prin email sau direct pe telefonul mobil daca este vorba de incarcare directa. Incarcarea directa este valabila deocamdata doar pentru operatorul Vodafone.

5. Cat dureaza pana primesc codul de reincarcare prin email?

Codul de reincarcare il primiti in cateva minute de la confirmarea platii.

6. Ce fac daca nu am primit codul de reincarcare?

Apeleaza la suport@de-vis-software.ro sau 0744.262.116

7. Factura pentru codul de reincarcare cum o primesc?

Factura se genereaza automat pentru fiecare tranzactie. Autentifica-te si vei avea acces la un istoric al tranzactiilor tale. Vei putea sa vizualizezi / tiparesti factura dorita.

8. Cum activez codul de reincarcare primit prin email?

Vodafone logo

Pentru a face reincarcarea cartelei Vodafone, poti alege dintre urmatoarele 2 optiuni:

Orange Logo

Pentru reincarcarea cartelei Orange:


In ambele variante ti se va cere sa tastezi codul de reincarcare (codul PIN) primit de la activare.ro.

Logo Cosmote

 

Pentru a reincarca Cartela Telekom Romania Mobile:

Zapp Logo

Pentru a reincarca contul tau Zapp NoPay: